Zum Inhalt wechseln

Foto

Anime/Manga Fans Wiener Neustadt Umgebung?

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 Coldbird

Coldbird

Pokémon Trainer

• Mitglieder
  • 6 Beiträge:

Geschrieben 19. March 2015 - 22:34

Deutsch:

Hi alle miteinander, viel scheint hier ja nicht mehr los zu sein in diesem Forum aber ich schreibe trotzdem einmal in der Hoffnung irgendjemand wird diesen Beitrag lesen.

Mein Name ist Robert, alias Coldbird, 24 Jahre alt und wohnhaft in Markt Piesting.

Meine Geschichte ist eine der etwas skurileren und ich hoffe ihr nehmt euch trotzdem die Zeit euch das hier durchzulesen.

Ich und meine Frau sind seit nun mehr als 6 Jahren in einer Beziehung, und seit gut 1 1/2 Jahren verheiratet, alles nicht so ungewöhnlich, mit der Ausnahme dass meine Frau gebürtige Amerikanerin ist und ihr deutsch einfach noch nicht soweit ist dass es genügt um hierzulande wirklich Freundschaften aufzubauen.

Da sowohl meine Frau als auch ich bekennende Otakus sind, dachte ich mir es wäre vielleicht ein guter Anlaufpunkt gleichgesinnte in der Umgebung zu suchen welche vielleicht (so hoffe ich), zu einem gewissen Grad der englischen Sprache mächtig sind.

Sollte also in diesem Forum noch ein wenig Leben stecken, wenn auch nicht viel, dann gebt Bescheid, entweder in diesem Topic oder via Email an [email protected]

English:

Hello everyone, from what I can tell this forum hasn't been too active for a while but non the less I've decided to give this a try in the hope that someone will read this.

My name is Robert, my alias is Coldbird. I'm 24 years old and currently live in Markt Piesting.

My story is one thats a bit... special, non the less I hope you guys takes the time to read through this.

I and my wife have been in a relationship for 6 years now, we got married only 1 1/2 years ago. Nothing special by itself, but my wife came to Austria from the United States and her german still lacks a lot, making it very difficult to make friends over here.

Given our shared Otaku-background, we thought it might be a good idea to start searching for people sharing similiar hobbies nearby, preferably with some english speaking background to make communication easier.

Thus... should this forum still have some life left in it, let us know whether you are interested in getting in touch with us, if so just reply to this topic or send a Email to [email protected]